Hino J08C, J08CT tłoki
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika Hino J08C, Hino J08CT, w zależności od wersji. Tłoki, sworznie silnika Hino J08C z koparek Kobelco, Kato oraz maszyn budowlanych.
- Hino JO8C
Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków Hino J08C.
Posiadamy wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Hino J08C, Hino J08CT.
Tłoki Hino J08C, Hino J08CT dostępne od ręki. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że...
Na wałku napędowym i napędzanym umieszczone są tarcze stożkowe, mogące się wzajemnie zbliżać lub oddalać. Przez zmianę odległości tarcz stożkowych zmienia się średnica czynna, po której biegnie łańcuch o specjalnej konstrukcji. Napęd z silnika jest przenoszony za pośrednictwem łańcucha na wałek. Na wałku tym osadzone są dwie tarcze stożkowe rowkowane. Takie same tarcze osadzone są na wałku, skąd odbierany jest napęd. Przez pokręcanie wałkiem, na którego zakończeniu znajduje się koło zębate zazębione z dwoma listwami zębatymi, powoduje się przesuw listew zębatych, a zarazem dźwigni, czyli rozsuwanie lub przysuwanie tarcz na wałkach, co powoduje zmianę przełożenia przekładni. W niektórych przekładniach tego typu sterowanie dźwigniami 8 i 9 odbywa się za pomocą mechanizmu śrubowego. Przesuwane tarcze stożkowe są rowkowane, a łańcuch jest tak skonstruowany, że w jego ogniwach znajdują się samonastawne płytki stalowe, które dopasowują się do rowków tarcz. Tarcze są zamocowane na wałkach w ten sposób, że naprzeciw zęba jednej tarczy znajduje się rowek tarczy drugiej. Bezstopniową przekładnia łańcuchowa pracuje w kąpieli olejowej, co znacznie przedłuża jej żywotność.