Części zamienne Hino J08C, J08CT
W ofercie naszego sklepu części zamienne silnika Hino J08C, Hino J08CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
Wszystkie części zamienne silnika Hino J08C, Hino J08CT z maszyn budowlanych, koparek Kobelco i Kato.
Hino JO8C części
- zawory głowicy
- pierścienie
- tłoki
- panewki
- uszczelki głowicy
- głowice
- uszczelniacze wału
- cewki gaszenia
- korbowody
- termostaty
- świece żarowe
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- uszczelki
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
Części zamienne silnika Hino JO8C, który wykorzystuje się w koparkach Kato, Kobelco, maszynach budowlanych - dostępne od ręki z naszego magazynu.
Skontaktuj się z nami, jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat silnika Hino J08C, montowanego w maszynach przemysłowych, między innymi takich marek jak Kobelco i Kato.
Czy wiesz, że...
Konieczne jest środkowanie nakrętki przez wytrasowanie i wykonanie otworu w nakrętce, zgodnie z nowym położeniem śruby. Zależnie od konstrukcji mechanizmu śrubowego istnieje wiele sposobów środkowania śruby i nakrętki. Środkowanie nakrętki wykonuje się po naprawie wszystkich części mechanizmu, a więc naprawie płóz stołu i prowadnic sań oraz wymianie lub naprawie tulei łożyskowych i czopów śrub, a także gwintu śruby. W celu naprawy nakrętki usuwa się z niej gwint przez wytoczenie otworu o średnicy większej od zewnętrznej średnicy gwintu. W otwór wtłacza się walcowy korek z tego samego materiału. Następnie montuje się nakrętkę w jej normalnym położeniu. Stół bez śruby pociągowej ustawia się na saniach, doszczelnia listwą i przesuwa w skrajne położenie, tak ażeby czoło otworu na czop śruby znalazło się jak najbliżej czoła nakrętki. Następnie przez ten otwór trasuje się na czole nakrętki okrąg, według którego później wytacza się otwór i nacina gwint. W ten sposób uzyskuje się z dużą dokładnością współosiowość gwintu nakrętki i otworów w tulejach łożyskowych śruby. Najprostszym przyrządem traserskim, który znajduje zastosowanie w tym przypadku, jest rysik zamocowany w sworzniu dopasowanym do otworu w tulejce. Rysik jest wygięty w kształcie korby o ramieniu równym promieniowi trasowanego otworu. Obracając radełkowanym łbem obraca się sworzeń trasując koło na powierzchni nakrętki. Do trasowania stosuje się najczęściej uniwersalny przyrząd traserski, który jest przydatny do różnych średnic otworów tulejek łożyskowych. Uniwersalny przyrząd traserski składa się z trzpienia stożkowego zakończonego gwintem i radełkowanym łbem, rozciętej tulei ze stożkowym otworem dopasowanym do stożkowego trzpienia, nakrętki, rysika i nakrętki. Po założeniu przyrządu do otworu dopasowuje się do niego tuleję przez jej rozprężenie. Obracając za pośrednictwem łba trzpień stożkowy, przesuwamy go osiowo w jedną lub drugą stronę. Rysik w kształcie korby można ustalać w gwintowanym otworze w stożku 1 iw ten sposób nastawiać długość promienia trasowanego koła. Unieruchomienie rysika we właściwym położeniu uzyskuje się przez dokręcenie nakrętki.