Hino J08C, J08CT termostat
Termostat silnika Hino J08C, Hino J08CT, który pracuje w maszynach budowlanych, koparkach Kobelco i Kato.
- Hino JO8C
Termostat to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J08C, Hino J08CT dostępne od ręki.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Czy wiesz, że…
W każdej skrzynce prędkości przenoszenie ruchu z koła pasowego na wrzeciennik odbywa się za pośrednictwem szeregu kół zębatych umieszczonych na wałkach. Zakres prac naprawczych obejmuje więc przede wszystkim naprawę wałków, łożysk ślizgowych, sprzęgła, widełek włączających, gniazd osadzenia łożysk tocznych oraz wymianę łożysk tocznych, kół zębatych i innych części. Przebieg naprawy skrzynki prędkości typowej tokarki pociągowej, jest następujący: demontaż skrzynki i mycie części, przeprowadzenie weryfikacji części, wymiana części zakwalifikowanych podczas weryfikacji do wymiany, regeneracja części zakwalifikowanych do regeneracji. Do wymiany kwalifikują się najczęściej łożyska toczne, niektóre koła zębate, płytki sprzęgła, tuleja włączająca, kamienie widełek włączających, a niekiedy tarcza hamulcowa oraz wałki. Naprawa płytek sprzęgła wielopłytkowego polega na przeszlifowaniu ich powierzchni. Powierzchnie współpracujące tarczy hamulcowej i bębna należy przetoczyć. Rowki w tulei włączającej hamulca i rowki w kołach zębatych i należy przetoczyć lub przeszlifować, a następnie dopasować do nich nowe kamienie widełek włączających. Przeszlifować współpracujące powierzchnie piasty koła i pierścienia. Przy większym zużyciu należy wymienić pierścień na nieco grubszy.