Hino J08C, J08CT uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Hino J08C, Hino J08CT, który pracuje w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Hino J08C (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
- Hino JO8C
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Hino J08C, Hino J08CT sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
W razie pytań skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na Wasze pytania.
Czy wiesz, że…
Naprawa wałka napędowego pompy polega na przeszlifowaniu i założeniu podwymiasowej tulejki łożyskowej albo na chromowaniu na średnicę nadwymiarową i rozwierceniu tulejki. W przypadku nadmiernych luzów międzyzębnych należy wymienić oba koła zębate. Przy zbyt dużym luzie między kołami zębatymi a kadłubem pompy należy w zasadzie wymienić kadłub i koła zębate, chyba że luz ten będzie wynikał tylko ze zużycia kół zębatych, to wtedy wymienia się tylko koła zębate. Jeżeli luz osiowy kół zębatych jest zbyt duży, naprawa może polegać na zeszlifowaniu, czyli obniżeniu płaszczyzny kadłuba pompy, lub w miarę potrzeby, tzn. jeżeli istnieją ślady zużycia, przeszlifowaniu również płaszczyzny pokrywy pompy.