CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Hino J08C, J08CT uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika Hino J08C, Hino J08CT, który pracuje w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Hino J08C (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

  • Hino JO8C

Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Hino J08C, Hino J08CT sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.

W razie pytań skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na Wasze pytania.

 

Czy wiesz, że…

Naprawa wałka napędowego pompy polega na przeszlifowaniu i założeniu podwymiasowej tulejki łożyskowej albo na chromowa­niu na średnicę nadwymiarową i rozwierceniu tulejki. W przy­padku nadmiernych luzów międzyzębnych należy wymienić oba koła zębate. Przy zbyt dużym luzie między kołami zębatymi a ka­dłubem pompy należy w zasadzie wymienić kadłub i koła zębate, chyba że luz ten będzie wynikał tylko ze zużycia kół zębatych, to wtedy wymienia się tylko koła zębate. Jeżeli luz osiowy kół zębatych jest zbyt duży, naprawa może polegać na zeszlifowaniu, czyli obniżeniu płaszczyzny kadłuba pompy, lub w miarę potrze­by, tzn. jeżeli istnieją ślady zużycia, przeszlifowaniu również płaszczyzny pokrywy pompy.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.