Hino J08C, J08CT korbowód
Korbowód silnika Hino J08C, Hino J08CT, który znalazł zastosowanie w koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J08C - dostępne od ręki.
- Hino JO8C
Tulejka korbowodu Hino J08C
Oprócz korbowodu do silnika Hino J08C, Hino J08CT sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Jeśli nurtują Cię pytania dotyczące silników przemysłowych skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
W cylindrach zużywa się powierzchnia wewnętrzna, czyli gładź cylindrowa, po której przesuwają się tłoki z pierścieniami. Wielkość zużycia gładzi cylindrowej nie jest równomierna na całej wysokości, a przekrój cylindra przybiera kształt owalny. W związku z tym w celu ustalenia średnicy, na którą należy przeszlifować cylinder, trzeba wykonać dokładne pomiary za pomocą średnicówki czujnikowej, ustalając najwyższą odchyłkę wymiaru. Pomiary należy przeprowadzić na pięciu wysokościach cylindra od Dt do D5. Każdy z tych pomiarów należy przeprowadzić w dwóch prostopadłych płaszczyznach, czyli równoległej i prostopadłej do osi wału korbowego. Po ustaleniu największego wymiaru zużycia określa się średnicę, na którą należy przeszlifować .otwór cylindra. Średnica ta musi być dobrana do średnicy nadwymiarowego tłoka.