Hino J08C, J08CT pompka paliwa
Pompa paliwa do silnika Hino J08C, Hino J08CT, który pracuje w maszynach budowlanych, koparkach Kobelco i Kato.
- Hino JO8C
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J08C, Hino J08CT dostępne od ręki.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
W mechanizmie mimośrodowym zużyciu ulega ułożyskowanie walcowej powierzchni zewnętrznej mimośrodu w jarzmie. Naprawa polega na przeszlifowaniu zewnętrznej powierzchni walcowej mimośrodu, wylaniu wewnętrznej walcowej powierzchni jarzma stopem łożyskowym oraz wytoczeniu i wzajemnym dopasowaniu tych powierzchni przez skrobanie. Jeżeli mimośród ułożyskowany jest w jarzmie w panewkach, to należy wymienić lub wylać panewki, a następnie dopasować współpracujące powierzchnie. W przypadku zgięcia cięgła należy je wyprostować. Naprawa mechanizmu jarzmowo-wahadłowego obejmuje następujące zasadnicze operacje: naprawę ułożyskowania koła zębatego, naprawę pryzmatycznych prowadnic suwaka znajdujących się, na kole zębatym; należy również zregenerować lub wymienić klin regulujący luz pomiędzy suwakiem a prowadnicą, wymianę lub regenerację suwaka i czopa. Szlifowanie prowadnic kamienia wodzącego w jarzmie, wymianę lub regenerację kamienia wodzącego i dopasowanie go do przeszlifowanych prowadnic w jarzmie, wymianę czopa i naprawę jego ułożyskowania w jarzmie, naprawę ułożyskowania łącznika, regenerację wałka i naprawę jego ułożyskowania, wymianę lub regenerację śruby i naprawę jej ułożyskowania, wymianę (W przypadku znacznego zużycia) kół zębatych stożkowych. Naprawę wszystkich elementów mechanizmu jarzmowo-wahadłowego należy przeprowadzić bardzo starannie z uwagi na znaczne obciążenie mechanizmu podczas pracy.