Hino J08C, J08CT pierścienie
W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do silnika Hino J08C, Hino J08CT, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
- Hino JO8C
Posiadamy pierścienie oraz inne części zamienne do silnika Hino J08C, który znalazł zastosowanie wkoparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
Pierścienie silnika Hino J08C, Hino J08CT dostępne od ręki. Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że...
Naprawa przekładni bezstopniowej o wyżej opisanej konstrukcji polega na wymianie tekstolitowego pierścienia ciernego, który jest przymocowany do piasty wałka za pomocą wkrętów, oraz na usunięciu nierówności na tarczy ciernej przez przetoczenie. W przypadku dużych nierówności należy wykonać nową tarczę z żeliwa lub stopu aluminium. Należy również sprawdzić siłę nacisku sprężyny i ewentualnie ją wymienić oraz przeszlifować lub doskrobać współpracujące powierzchnie sań i prowadnic. Naprawa przekładni bezstopniowej o wyżej opisanej konstrukcji polega na wymianie tekstolitowego pierścienia ciernego, który jest przymocowany do piasty wałka za pomocą wkrętów, oraz na usunięciu nierówności na tarczy ciernej przez przetoczenie. W przypadku dużych nierówności należy wykonać nową tarczę z żeliwa lub stopu aluminium. Należy również sprawdzić siłę nacisku sprężyny i ewentualnie ją wymienić oraz przeszlifować lub doskrobać współpracujące powierzchnie sań i prowadnic. Dokumentacja technologiczna naprawy stosowana jest przy naprawie seryjnej zespołów metodą przemysłową. W wydziałach remontowych poszczególnych zakładów przemysłowych, wykonujących naprawę własnych maszyn i urządzeń, stosuje się uproszczoną dokumentację technologiczną naprawy składającą się z rysunków zespołu i niektórych części, planu operacyjnego opracowanego w sposób bardzo ogólny, instrukcji dotyczących regeneracji niektórych części oraz planów operacyjnych wykonania niektórych części zamiennych.