Hino J08C, J08CT pompa oleju
Pompa oleju do silnika Hino J08C, Hino J08CT, który pracuje koparkach Kobelco, Kato oraz maszynach budowlanych.
- Hino JO8C
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Wszystkie części zamienne do silnika Hino J08C, Hino J08CT dostępne od ręki.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Najczęściej stosowaną metodą naprawy gładzi cylindrowej jest wytaczanie i honowanie. Wytaczanie przeprowadza się na specjalnych wytaczarkach. Po wytoczeniu przeprowadza się honowanie w celu polepszenia gładkości na obrabiarce zwanej honownicą. Honowanie przeprowadza się za pomocą głowicy wyposażonej w parę oprawek z kamieniami szlifierskimi. Zamiast wytaczania i honowania można szlifować cylindry na szlifierce planetarnej. Zasadą działania takiej szlifierki jest to, że wrzeciono oprócz swego zasadniczego ruchu obrotowego- wykonuje ruch planetarny. Naprawa wału korbowego polega na szlifowaniu czopów głównych i korbowodowych. Przed szlifowaniem należy dokładnie pomierzyć czopy za pomocą mikromierza w celu ustalenia średnic, na jakie należy przeszlifować czopy. Średnice te muszą odpowiadać kolejnym średnicom podwymiarowych panewek. Po szlifowaniu czopów wał korbowy należy wyrównoważyć. W główkach korbowodów należy wymienić tulejki łożyskowe sworzni tłokowych oraz sprawdzić czy korbowody nie są skrzywione lub zwichrowane. W przypadku stwierdzenia skrzywienia lub zwichrowania korbowody należy wyprostować i sprawdzić na specjalnym przyrządzie.