Komatsu S6D105 uszczelka głowicy
Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawy uszczelek do silnika Komatsu S6D105, posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelniacze zaworowe, uszczelki kolektorów oraz uszczelki klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej).
- Komatsu S6D105-1
- Komatsu S6D105-b-1
- Komatsu S6D105-b2
- Komatsu S6D105-b22
Uszczelka głowicy do silnika Komatsu S6D105, który funkcjonuje w ładowarkach, koparkach Komatsu oraz maszynach budowlanych dostępna od ręki.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat części zamiennych.
Czy wiesz, że…
Sprzęgłem nazywa się urządzenie do połączenia lub łączenia i rozłączania wałów, stanowiących najczęściej wzajemne przedłużenie. Każde sprzęgło składa się z części napędzającej (człon czynny) i części napędzanej (człon bierny), oraz łącznika sprzęgła, tj. części łączącej oba człony. Sprzęgła mające człony stale ze sobą połączone nazywają się sprzęgłami stałymi, a sprzęgła o członach łączonych i rozłączanych - sprzęgłami rozłącznymi. Sprzęgła rozłączne włączane i wyłączane z zewnątrz nazywają się sprzęgłami sterowanymi: mechanicznie, pneumatycznie lub elektrycznie. Ze względu na zadania jakie spełniają sprzęgła rozróżnia się: Sprzęgła łącznikowe, które służą tylko do łączenia członów. Do tej grupy należą sprzęgła tulejowe, łubkowe, tarczowe. W sprzęgłach tulejowych końce wałów połączone są za pośrednictwem klinów lub kołków. W sprzęgłach łubkowych końce wałów połączone są śrubami lub pierścieniami, natomiast w sprzęgłach tarczowych końce wałów połączone są za pomocą tarcz osadzonych na wpustach i połączonych śrubami.