Komatsu S6D105 termostat
Termostat silnika Komatsu S6D105, który funkcjonuje w maszynach budowlanych, koparkach i ładowarkach Komatsu.
- Komatsu S6D105-1
- Komatsu S6D105-b-1
- Komatsu S6D105-b2
- Komatsu S6D105-b22
Termostat jest jednym z ważniejszych elementów silnika, którego zadaniem jest utrzymywać właściwą temperaturę pracy silnika.
Wszystkie części zamienne do silnika Komatsu S6D105 dostępne od ręki.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Czy wiesz, że…
Łożyska służą do podtrzymywania obracających się osi i wałów oraz przejmowania i przenoszenia ich obciążeń na podłoże. Łożysko powinno być zbudowane w taki sposób, żeby występujące w nim siły tarcia i związane z nimi straty energii były jak najmniejsze. Zależnie od rodzaju tarcia w łożyskach rozróżnia się: łożyska ślizgowe o tarciu ślizgowym, czyli posuwistym i łożyska toczne o tarciu tocznym, czyli potoczystym. Podtrzymywanie poruszających się elementów przez zespoły innych elementów maszyn nazywa się łożyskowaniem. Łożyska ślizgowe składają się z dwóch elementów: korpusu oraz osadzonej w nim panewki, która służy do podtrzymywania czopu. W łożyskach powierzchnie czopu i panewki, jeśli nie uwzględniać oddzielającego je smaru, stykają się bezpośrednio i ślizgają po sobie. Rozróżnia się łożyska ślizgowe dzielone i niedzielone. Łożyska niedzielone mają wtłoczoną tulejkę (panewkę) z brązu. Stosowane są zazwyczaj w maszynach rolniczych, gdzie prędkości obrotowe czopów nie są duże. Korpus łożyska, który często stanowi jedną całość, odlewa się z żeliwa albo staliwa. Panewki (dzielone lub niedzielone) wykonuje się przeważnie z brązu (rzadziej z żeliwa), a następnie dla zmniejszenia tarcia współpracujących części wylewa się stopem łożyskowym.