Komatsu S6D105 cewka gaszenia
Elektromagnes gaszenia silnika Komatsu S6D105, który znalazł zastosowanie w koparkach, ładowarkach Komatsu oraz maszynach budowlanych.
- Komatsu S6D105-1
- Komatsu S6D105-b-1
- Komatsu S6D105-b2
- Komatsu S6D105-b22
Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika Komatsu S6D105.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.
Skontaktuj się z nami, a my chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.
Czy wiesz, że…
Smary stałe są to substancje o konsystencji od półpłynnej do stałej. Służą one do okresowego smarowania współpracujących części urządzeń technicznych. Smary stałe są to oleje mineralne lub syntetyczne, zagęszczone głównie mydłami lub stałymi węglowodorami. Do smarów stałych zalicza się też wazelinę. Smar składa się przeważnie z oleju mineralnego i środka nadającego mu gęstość, czyli zagęszczacza. Środkami zagęszczającymi są przeważnie mydła. Zależnie od rodzaju mydła stosowanego w smarze rozróżnia się smary wapniowe, sodowe, glinowe itp. Główne właściwości smaru określane są za pomocą penetracji charakteryzującej wytrzymałość smaru na naciski. Poniższa tablica podaje stosowanie smarów stałych. Smarowanie smarem stałym polega na wtłaczaniu go do łożysk za pomocą urządzeń zwanych smarownicami. Najczęściej stosowanymi smarownicami do smarów stałych są smarownice kapturowe (Stauffera). Smarownice te wkręca się, np. od otworu wykonanego na czołowej powierzchni wału, skąd smar, otworami wywierconymi w wale, przedostaje się do powierzchni czopa. Wtłaczanie smaru odbywa się przez pokręcanie pokrywki (kaptura), dzięki czemu zmniejsza się objętość zbiorniczka.