Komatsu S6D105 tłoki
W naszym magazynie tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika Komatsu S6D105, w zależności od wersji.
Tłoki, sworznie silnika Komatsu S6D105 z koparek, ładowarek Komatsu.
- Komatsu S6D105-1
- Komatsu S6D105-b-1
- Komatsu S6D105-b2
- Komatsu S6D105-b22
Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków Komatsu S6D105.
Posiadamy części do układu tłokowo-korbowego silnika Komatsu S6D105.
Tłoki Komatsu S6D105 dostępne od ręki. Jeśli masz jakieś pytania, napisz do nas.
Czy wiesz, że...
Stop łożyskowy powinien się odznaczać twardością i plastycznością, małym współczynnikiem tarcia i odpornością na ścieranie, dobrą przewodnością cieplną, dobrą lejnością, małym skurczem odlewniczym, odpornością na kwasy znajdujące się w smarze oraz strukturą składającą się z twardych kryształów na miękkim podłożu. W zależności od składu chemicznego stopy łożyskowe dzieli się na: cynowe, ołowiowo-cynowe, ołowiowe bez cynowe i inne. Na łożyska ślizgowe stosuje się też żeliwa szare i porowate spieki proszków metali. Powierzchnie czopa i gniazda łożyska nie stykają się bezpośrednio, gdyż między nimi znajdują się kulki lub wałeczki, od których łożyska noszą nazwę kulkowych bądź wałeczkowych (w postaci walców, baryłek i stożków). Głównymi częściami łożysk tocznych są dwa pierścienie, wewnętrzny i zewnętrzny, w których wykonane są bieżnie dla części tocznych. Kulki lub wałeczki często ujęte są w koszyczki, utrzymujące je w stałej odległości od siebie. Pierścień wewnętrzny jest ciasno pasowany na czopie wału (osi). Pierścień zewnętrzny osadza się nieruchomo w korpusie łożyska. Dzięki takiemu osadzaniu w czasie obrotu wału nie wyciera się czop, lecz elementy toczne pośredniczące, tj. kulki lub wałeczki.