Isuzu 6WG1 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika Isuzu 6WG1. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Isuzu 6WG1 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika Isuzu 6WG1. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik 6WG1 używany jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Isuzu 6WG1 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Temperaturę świeżej wody za chłodnicą reguluje zawór napędzany silniczkiem założonym na odpływie wody morskiej z chłodnicy i będący pod wpływem temperatury wody świeżej. Może zajść przypadek, że temperatura świeżej wody rośnie mimo całkowicie otwartego zaworu wody morskiej. Taki stan wskazuje, że chłodnica jest zatkana i należycie nie działa. Ten stan jest meldowany na pulpicie sterowniczym i automatyka przełącza obieg na chłodnicę rezerwową. Nieraz druga chłodnica nie ma pełnego wydatku i w tym wypadku dołącza się ją do obiegu jako pomocniczą. Regulację temperatury świeżej wody za chłodnicą można też automatycznie przeprowadzać przez włączenie przewodu okrążającego chłodnicę przy stale otwartym zaworze wody morskiej. Takie urządzenie umożliwia równomierną pracę pomp wody morskiej w obiegu chłodnicy. Całość automatyki, którą opisano na przykładzie wody chłodzącej, działa podczas pracy silnika głównego. Dane z pracy notują elektryczne maszyny piszące na taśmie w odstępach czasowych. Jeżeli nastąpi jakaś awaria na dziale i wskutek niej automatyka nie może opanować dużych zmian, wówczas na stanowisku sterowniczym jest sygnał alarmowy i notowania z podaniem czasu przenoszą się na taśmę tzw. awaryjną. Na tej taśmie, po jej włączeniu, są notowane wszystkie ważne dla ruchu miejsca pomiarowe.