Isuzu 6WG1 świeca żarowa
W ofercie świeca żarowa do silnika Isuzu 6WG1. Większość modeli świec żarowych dostępna od ręki, z naszego magazynu. Silnik 6WG1 stosuje się w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Używają go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.
Oprócz świec żarowych sprzedajemy również części zamienne do silnika Isuzu 6WG1 np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, uszczelniacze i uszczelki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Na pulpicie sterowniczym pojawia się świetlny sygnał, iż woda chłodząca jest gotowa do pracy. Równocześnie z programem wody chłodzącej wypełnia się pro-gram dla olejów smarowniczych (oleju obiegowego smarowania silnika, oleju cylindrowego i oleju hydraulicznego dla urządzeń sterowniczych i regulacyjnych silnika), dla paliwa (olej lekki napędowy, olej ciężki) i dla powietrza rozruchowego. Po pozytywnym zregulowaniu się wszystkich części odrębnych obiegów, na pulpicie sterowniczym pojawiają się sygnały świetlne dające znać o gotowości tych obiegów. Podział na poszczególne programy i ich równoczesny przebieg skraca przygotowanie silnika głównego do ruchu, a równocześnie ułatwia znalezienie usterek, jakie ewentualnie zdarzają się. Ponieważ silnik główny, przeznaczony do pracy na paliwie ciężkim (bunkrowym) w pierwszej fazie pracy, jak również w obrębie portu, pracuje na oleju lekkim napędowym (olej dieslowy), więc gotowość ruchowa i wszystkie sygnały świetlne, które ją podają, odnoszą się do tego paliwa. Paliwo ciężkie w tych sygnałach nie jest uwzględnione. Otóż jeżeli wszystkie programy przebiegają prawidłowo, wówczas silnik główny, za pomocą telegrafu na mostku może być przez automatykę jazdy wprowadzony w ruch. Jako wejściowy impuls dla pracy silnika na ciężkim oleju przewiduje się prędkość obrotową, temperaturę wody chłodzącej i spalin odlotowych. Jeżeli te trzy wielkości pomiarowe osiągną założone wartości, można przejść na ruch ciężkim paliwem. Urządzenie automatyczne przełącza pracę silnika z oleju lekkiego napędowego na olej ciężki. Przez wyłączenie tej automatyki można ponownie przejść na olej napędowy, a przy tym olej ciężki w dalszym ciągu może przepływać obiegowo przez podgrzewacze.