Isuzu 6WG1 pierścienie tłokowe
W ofercie pierścienie do wszystkich wersji silnika Isuzu 6WG1. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Isuzu 6WG1, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują). Silnik ten możemy spotkać także w modelach Kawasaki 95Z7,samochodach ciężarowych, dostawczych, a także autobusach, autokarach.
Jeżeli oprócz pierścieni Isuzu 6WG1 jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika- skontaktuj się z nami. Przeprowadzamy również remonty silnika Isuzu 6WG1 oraz pokrewnych.
Czy wiesz że…
Trzony tłoków kute, mają u góry mocne kryzy, do których długimi śrubami są przymocowane staliwne tłoki. Na tych trzonach niższe kryzy służą do umocowania płaszcza tłoka. Tłoki są chłodzone wodą doprowadzaną i odprowadzaną puzonami (rury teleskopowe). Rury do puzonów są umocowane na konsolach przyśrubowanych do głów wodzików. Same puzony są wysunięte poza stojaki i ujęte w oddzielone komory, aby przecieki wody nie dostawały się do przestrzeni ram fundamentowych i nie mieszały się z olejem obiegu smarowniczego. Do tłoków woda dopływa przez przewiercenia w trzonach, a odpływa środkowymi rurami umocowanymi w tych przewierceniach. Wytoczenia w tłokach dla pierścieni są utwardzone. Między górnymi częściami tłoków a ich płaszczami wstawione są żeliwne pierścienie prowadzące. W dolnych częściach płaszczów znajdują się pierścienie z brązu ołowiowego oraz jeszcze dodatkowe pojedyncze pierścienie dla lepszego uszczelnienia tłoków względem tulei cylindrów. W niektórych wykonaniach stosuje się do chłodzenia tłoków olej w przepływie. W tych wykonaniach doprowadzenie i odprowadzanie oleju odbywa się za pomocą rur przegubowych znajdujących się w przestrzeniach korbowodów.