Isuzu 6RB1, 6RB2 wałek rozrządu
W ofercie wałek rozrządu oraz panewki wałka rozrządu do silnika Isuzu 6RB1, Isuzu 6RB2. Większość wałków rozrządu oraz panewek rozrządu do silnika Isuzu 6RB1, Isuzu 6RB2 dostępne na miejscu, z naszego magazynu.
W ofercie naszego sklepu wałek rozrządu oraz panewki rozrządu do silnika Isuzu 6RB1, Isuzu 6RB2. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik 6RB1, Isuzu 6RB2 używany jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.
Oprócz wałka rozrządu i panewek wałka rozrządu Isuzu 6RB1, Isuzu 6RB2 sprzedajemy także inne części np.: tuleje termostaty, głowice, bloki silnika pompy paliwa, tłoki, itp.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Do smarowania obiegowego głównego silnika służą dwie pompy śrubowe, elektrycznie napędzane, każda o wydajności 85 m3/h i manometrycznej wysokości tłoczenia 50 m. Jedna z tych pomp jest zapasowa i włącza się automatycznie (połączenie stand-by) przy wypadnięciu z ruchu pompy czynnej. Obydwie pompy można włączać ze stanowiska sterowniczego. Olej smarowniczy zasysają ze zbiornika oleju spływającego z obiegu w podwójnym dnie statku, przy czym tłoczą przez wielodziałowy filtr systemu „Revo” do magistrali olejowej silnika. W razie zatkania się filtru, na stanowisku sterowniczym pojawia się sygnał alarmowy i następuje przełączenie automatyczne chłodnicy olejowej do systemu obiegowego głównego silnika i na inny filtr. Dwie chłodnice oleju smarnego są rurowe, każda o powierzchni 28 rn2. Każda z tych chłodnic może odprowadzić ok. 75% ciepła, przy pełnym obciążeniu silnika.