Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 6WG1
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 6WG1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 6WG1. Silnik ten możemy spotkać także w modelach Kawasaki 95Z7, samochodach ciężarowych, dostawczych, a także autobusach, autokarach.
Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 6WG1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
Pompy wtryskowe Isuzu 6WG1 nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
W japońskich zakładach Mitsubishi Shipbuilding & Engineering Co w Nagasaki opracowano konstrukcję silników dwusuwowych typu MS przed drugą wojną światową. Nowy typ silnika okrętowego zbudowała wytwórnia w 1953 r., który, jako doświadczalny, miał trzy cylindry o średnicy 720 mm, skoku tłoka 1500 mm; 115 do 120 obr/min. i rozwijał moc 3500 do 3700 KM, przy średnim ciśnieniu użytecznym 7,47 do 7,58 kG/cm2. Początkowo do doładowania zastosowano dmuchawy napędzane silnikami elektrycznymi, a później użyto do tego celu turboładowarki. Obecnie wytwórnia Mitsubishi buduje silniki typu UEC o czterech wielkościach cylindrów, a mianowicie 52/105, 65/125, 75/150 i 85/160 o 170, 135, 120, 115 obr/min. Największymi jednostkami budowanymi przez tę wytwórnię są silniki typu UEC 85/160, które w 12 cylindrach rozwijają moc 24 000 KM. Silniki dziewięciocylindrowe typu UEC 75/150 o mocy 12 000 KM i 120 obr/min stosowane są do napędu wielkich statków i zużywają ok. 158 g paliwa na KMh przy rozwijaniu 80% mocy znamionowej. W silnikach tych zastosowano przelotowe wzdłużne płukanie cylindrów, przez okienka znajdujące się w dolnych częściach cylindrów i przez trzy zawory wylotowe umieszczone w głowicach.