CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 4LD1

 

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 4LD1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 4LD1.

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 4LD1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 4LD1 nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Wytwórnia Burmeister & Wain buduje silniki o pięciu różnych średnicach cylindrów, (42.VT2BF.90; 50.VT2BF.110; 62.VT2BF.140; 74.VT2BF. 160 i 84.VT2BF.180), o liczbie cylindrów od 5 do 12. Należy ona do wytwórni, która, szczególnie dużo doświadczeń zebrała w dziedzinie silników wielkiej mocy. O dobroci jej silników świadczy ilość sprzedanych licencji różnym wytwórniom. Pierwszy statek z silnikiem 11 dwunastocylindrowym o mocy 15 000 KM, zbudowano w japońskiej wytwórni w 1958 r. Podobny silnik 74. VT2BF.160 był wykonany w wytwórni macierzystej w Kopenhadze w tym samym roku. Z doświadczeń uzyskanych podczas długotrwałych prób silnika 84.BT2BF.180 (D — 840 mm, s = 1800 mm) wynika, że przy 110 obr/min można uzyskać moc 21 000 KM, a przy krótkim przeciążeniu o 20'% - nawet 25 200 KM. Tej mocy silniki są przeznaczone dla zbiornikowców o nośności 45 000 do 50 000 tdw. W wykonaniu spawanym waży on 750 ton, a więc ciężar jednostkowy silnika wynosi ok. 35 kg/KM.