CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 4LC1 pierścienie tłokowe

 

W ofercie pierścienie do wszystkich wersji silnika Isuzu 4LC1. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Isuzu 4LC1, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).

Jeżeli oprócz pierścieni Isuzu 4LC1 jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika- skontaktuj się z nami. Przeprowadzamy również remonty silnika Isuzu 4LC1 oraz pokrewnych.

 

Czy wiesz że…

Przewody spalin są podzielone na dopływie do turbiny gazowej. Przewód powietrza od sprężarki wirnikowej jest wykonany w połączeniu z płaszczami cylindrów i wmontowany jest pod konsolą pomp wtryskowych osobnych dla każdego cylindra. Silniki nadładowane KV 45/66 łączy się przez przekładnię na wspólny wał śrubowy. Szczególną uwagę zwraca się na dobre ochłodzenie powietrza na przejściu od sprężarki promieniowej do cylindrów. Od tego ochłodzenia zależy jakość naładowania cylindrów, a więc efekt nadładowania. Ciśnienie powietrza z dwustopniowej sprężarki wynosi ok. 2,5 ata, toteż przy stopniu sprężania E -13, końcowe ciśnienie sprężania jest wysokie i wynosi ok. 85 at, zaś ciśnienie spalania -110 do 120 at. Mimo powstawania wysokich ciśnień spalin wywiązujących się przy spalaniu, mocno doładowany silnik pracuje spokojnie. Temperatura spalin wylotowych jest niższa niż w przypadku silnika bez doładowania, a spaliny są bezbarwne. Spalanie odbywa się przy dużym nadmiarze powietrza. Temperatury tłoków utrzymują się w stosunkowo niskich granicach.