CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 4LA1

 

W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 4LA1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 4LA1.

Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 4LA1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.

Pompy wtryskowe Isuzu 4LA1 nowe i regenerowane.

Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.

 

Czy wiesz że…

Wytwórnia Burmeister i Wain obok wielkich silników okrętowych wolnoobrotowych do bezpośredniego napędu śrub, produkuje też mniejsze jednostki szybko i średnio obrotowe. Do dawniej już budowanych silników rzędowych doszły jeszcze silniki widlaste oznaczone przez 26-MTBF-40V, budowane w układach 10 do 16 cylindrów, które pokrywają moce 1650 do 2640 KM przy 600 obr/min. Silniki te są czterosuwowe (D = 230 mm, s = 400 mm, obroty 600 1/min, średnie ciśnienie użyteczne 11,6 kG/cm2, moc z jednego cylindra 165 KM, kąt rozwidlenia cylindrów 45°, liczba cylindrów 10, 12, 14, 16). Skonstruowane jako silniki okrętowe odznaczają się mocną budową. Dwuczęściowa skrzynia korbowodów jest żeliwna. Wał korbowy ze stali kutej jest podwieszony w łożyskach o wymiennych panwiach brązowo ołowiowych na podkładzie stalowym, powleczonych cienką warstewką stopu cynowo ołowiowego. Dwa wały rozrządcze na zewnątrz każdego szeregu cylindrów napędza przekładnia łańcuchowa. Zawory wlotowe i wydechowe uruchamiają układy dźwigniowe za pośrednictwem długich popychaczy.