Tłoki i sworznie Isuzu 4JC1
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 4JC1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 4JC1, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 4JC1.
Czy wiesz że…
Wał korbowy ze stali węglowej, do połowy składany, nie ma przewierceń, a czopy łożysk w podstawie otrzymują olej z osobnej magistrali. Charakterystycznym szczegółem konstrukcji silników SD jest latarnia między skrzynią korbowodu a cylindrem, która pozwala na kontrolę tłoka w czasie pracy i to na jego znacznej długości. W latarni u góry i u dołu trójsegmentowe pierścienie obejmują tłok i zapobiegają przeciekom do skrzyni korbowodu. Górne pierścienie są umocowane do płaszcza cylindra. Wał rozrządczy pomp wtryskowych otrzymuje napęd z wału korbowego za pomocą kół zębatych, przy czym w kole zębatym wału jest serwomotor olejowy, zmieniający ustawienie krzywek sterujących tłoczki pomp w zależności od nastawionego kierunku obrotów silnika.