Końcówki wtryskiwaczy i pompa wtryskowa Isuzu 4LC1
W ofercie wszystkie elementy układu wtryskowego Isuzu 4LC1. Końcówki wtryskiwaczy, pompa wtryskowa, kompletne wtryskiwacze do isuzu 4LC1.
Końcówki wtryskiwaczy do Isuzu 4LC1 oraz kompletne wtryskiwacze do tego silnika posiadamy we wszystkich wersjach.
Pompy wtryskowe Isuzu 4LC1 nowe i regenerowane.
Zapytaj również o możliwość regeneracji swoich wtryskiwaczy lub pompy wtryskowej.
Czy wiesz że…
Wytwórnia przy budowie silnika w szerokim zakresie stosuje spawanie elementów silnika. Spawane są nie tylko podstawy, lecz również stojaki, kolektory powietrza płuczkowego i przewody do powietrza oraz spalin. Silnik nie ma ściągów, gdyż te zastępują cięgła. W tym wykonaniu nie ma głowic, toteż zawory wtryskowe są wbudowane do cylindrów z boku, a mianowicie po dwa zawory wtryskowe na jeden cylinder, które obsługuje tylko jeden wał krzywkowy pomp. W silnikach Doxforda zawory wtryskowe są mechanicznie sterowane i wymagają dwu wałów. W takiej samej wysokości, jak zawory wtryskowe osadzone są również z boku zawory bezpieczeństwa i pneumatycznie sterowane zawory rozruchowe. Wytwórnia Burmeister & Wain stosuje podobne tłoki sterujące otwarcie okien wylotowych w swoich silnikach obustronnego działania. Taka konstrukcja wymaga przechodzących trzonów tłokowych przez dolne tłoki sterujące, a w tych wymaga odpowiednich dławnic.