CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Tłoki i sworznie Isuzu 4LA1

 

W ofercie tłoki i sworznie do silnika 4LA1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.

Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 4LA1, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.

W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 4LA1.

 

Czy wiesz że…

Bezdymne spalanie ciężkich paliw wymaga dokładnej kontroli wtrysku, dlatego dla ułatwienia tej kontroli pompy wtryskowe znajdują się na wysokości głowic i otrzymują napęd tłoczków od wału krzywkowego ułożyskowanego na tej wysokości wzdłuż silnika. Z tej przyczyny przewody tłoczące pomp do wtryskiwaczy są krótkie, o małych oporach przepływu dla gęstego paliwa, a więc mogą przenosić wysokie ciśnienia pomp bez potrzeby ogrzewania przewodu prowadzącego do wtryskiwaczy. Do opanowania wtrysku różnych gatunków paliw ciężkich, pompy wtryskowe są dostosowane do regulacji początku i końca tłoczenia. Regulacji można dokonać podczas ruchu. Jakkolwiek przestrzenie korbowodowe są od cylindrów oddzielone i nie istnieje niebezpieczeństwo eksplozji par olejowych w tych przestrzeniach w dużych pokrywach korbowodów są przewidziane obszerne zawory z płyt stalowych obciążonych sprężynami, które umożliwiają ewentualne wyrównanie ciśnień z atmosferą. Zawory zamykają się szybko i w ten sposób zapobiegają wciskaniu się świeżego powietrza do przestrzeni korbowodów, co mogłoby przyczynić się do ponownych eksplozji.