Tłoki i sworznie Isuzu 4LA1
W ofercie tłoki i sworznie do silnika 4LA1. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika Isuzu 4LA1, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Isuzu 4LA1.
Czy wiesz że…
Bezdymne spalanie ciężkich paliw wymaga dokładnej kontroli wtrysku, dlatego dla ułatwienia tej kontroli pompy wtryskowe znajdują się na wysokości głowic i otrzymują napęd tłoczków od wału krzywkowego ułożyskowanego na tej wysokości wzdłuż silnika. Z tej przyczyny przewody tłoczące pomp do wtryskiwaczy są krótkie, o małych oporach przepływu dla gęstego paliwa, a więc mogą przenosić wysokie ciśnienia pomp bez potrzeby ogrzewania przewodu prowadzącego do wtryskiwaczy. Do opanowania wtrysku różnych gatunków paliw ciężkich, pompy wtryskowe są dostosowane do regulacji początku i końca tłoczenia. Regulacji można dokonać podczas ruchu. Jakkolwiek przestrzenie korbowodowe są od cylindrów oddzielone i nie istnieje niebezpieczeństwo eksplozji par olejowych w tych przestrzeniach w dużych pokrywach korbowodów są przewidziane obszerne zawory z płyt stalowych obciążonych sprężynami, które umożliwiają ewentualne wyrównanie ciśnień z atmosferą. Zawory zamykają się szybko i w ten sposób zapobiegają wciskaniu się świeżego powietrza do przestrzeni korbowodów, co mogłoby przyczynić się do ponownych eksplozji.