Wał korbowy Mitsubishi L3A, L2A
Wał korbowy silnika Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A z mini traktorków oraz małych ciągników ogrodniczych.
Wszystkie części zamienne do silnika Mitsubishi L3A, L2A dostępne od ręki.
Oprócz wałów korbowych do silnika marki Mitsubishi sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Wał korbowy Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A dostępny od ręki.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Warstewki tlenkowe, dzięki ich wiązaniu o charakterze niemetalicznym oraz upakowanym sieciom nie wykazują praktycznie skłonności do sczepiania. Dlatego utlenienie powierzchni hamuje sczepianie i zrastanie. Stopy żelaza najszerzej stosowane w budowie maszyn, należą do materiałów odznaczających się w zasadzie dużą skłonnością do sczepień i zrostów oraz tworzących warstewki tlenkowe odporne na zjawiska tarcia. Stąd wynika, że intensywność zużycia adhezyjnego tego materiału zależy w znacznym stopniu od warunków tarcia, które określają intensywność tworzenia i dogodność utrzymania tych warstewek. Natomiast intensywność zużycia adhezyjnego metali i ich stopów współpracujących ze stopami żelaza, np. stalą, można uszeregować w kierunku malejącej intensywności zużycia adhezyjnego następująco: Metale intensywnie sczepiające się ze stalą nie tworząc powierzchniowych warstewek tlenkowych nie mają znaczenia technicznego. Metale intensywnie sczepiające się ze stalą tworzą mało odporne powierzchniowe warstewki tlenkowe (Zn, Mg i inne). Metale intensywnie sczepiające się ze stalą tworzące odporne powierzchniowe warstewki tlenkowe (Fe, stale, Cu, niektóre brązy, Al i inne). Metale mało skłonne do sczepiania ze stalą tworzą mało odporne powierzchniowe warstewki tlenkowe (Sb, Bi, Cd i inne). Metale mało skłonne do sczepiania ze stalą a tworzące odporne powierzchniowe warstewki tlenkowe.