Panewki Mitsubishi L3A, L2A
Panewki silnika Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A z mini traktorków oraz małych ciągników ogrodniczych.
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Mitsubishi L3A, L2A.
Wszystkie części zamienne do silników marki Mitsubishi dostępne od ręki.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Mitsubishi L3A, L2A mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału).
Do wałów korbowych Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe
- Panewki główne
- Pierścienie oporowe
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Panewki Mitsubishi L3A, L2A dostępne od ręki.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji na temat silnika marki Mitsubishi.
Czy wiesz, że…
Zależność odporności na zużycie ścierne stali węglowej wyżarzonej od zawartości węgla zależność między twardością i odpornością na ścieranie wydaje się w pełni wiarygodna, jedynie w zakresie tego samego typu struktury tj. sorbitu i perlitu o różnym stopniu dyspersji. Załamanie tej korelacji dla troostytu, a zwłaszcza bainitu, w związku z odmiennymi cechami tych struktur wydaje się w świetle tej analizy całkowicie uzasadnione. Należy zwrócić uwagę, że przyrostom twardości „naturalnej”, tj. dla czystych metali i wyżarzonych stali, odpowiadają znacznie większe przyrosty odporności na ścieranie, niż przyrostom twardości uzyskanym wskutek ulepszania cieplnego. Przyrost twardości wskutek zgniotu w ogóle nie powoduje wzrostu odporności na ścieranie. Zależności te potwierdzają podaną poprzednio tezę, że tylko istota zmian strukturalnych spowodowanych obróbką (cieplną, mechaniczną itd.) materiału określa zmianę jego odporności na ścieranie, a nie związany z nią wzrost twardości.