Pompa oleju Mitsubishi L3A, L2A
Pompa oleju silnika Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A z mini traktorków oraz małych ciągników ogrodniczych.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części do silników marki Mitsubishi L3A, L2A, np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Pompa oleju silnika Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A dostępna od zaraz.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat pompy, lub innych części silnika Mitsubishi – skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Żeliwo jako stop o budowie wielofazowej, charakteryzują jego odporność na ścieranie cechy strukturalne, do których należą głównie własności i procentowy udział poszczególnych faz, szerokość i kształt ich ziaren oraz ich wzajemne rozmieszczanie. Jedną z cech charakteryzujących ścieranie żeliwa jest to, że jego składnikiem ulegającym najintensywniejszemu zużyciu jest grafit. Produktem zużycia jest pył grafitowy, stanowiący substancję smarującą, zmniejszającą wartość współczynnika tarcia i intensywność zużywania, zwłaszcza przy tarciu suchym. Przy tarciu mieszanym zagłębienia i szczeliny utworzone wskutek ubytku grafitu, stają się zasobnikami smaru. W zagłębieniach tych gromadzą się ponadto produkty zużycia przez co zmniejsza się ich działanie ścierne. Z drugiej strony wtrącenia grafitowe w żeliwie są smarami o bardzo niskiej wytrzymałości przerywającymi ciągłość osnowy metalicznej, od których wskutek tego łatwo rozpoczyna się oddzielenie cząstek metalu. Wpływ mikrostruktury na odporność żeliwa na ścieranie zależy od: udziału i struktury warstwy metalicznej, udziału, postaci i dyspersji wtrąceń grafitowych, udziału i postaci eutektyki fosforowe. Wymienione czynniki mikrostrukturalne zależą oczywiście od składu chemicznego żeliwa, od warunków krzepnięcia i stygnięcia odlewu oraz ewentualnej jego obróbki cieplnej.