Termostat Mitsubishi L3A, L2A
Termostat silnika Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A z mini traktorków oraz małych ciągników ogrodniczych.
W ofercie termostat silnika Mitsubishi L3A, L2A oraz wszystkie części zamienne do silników Mitsubishi w pełnym asortymencie.
Termostat to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć termostat marki Mitsubishi, a także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp. do silników tej marki.
Termostat silnika Mitsubishi L3A, Mitsubishi L2A dostępny od ręki.
Skontaktuj się z nami chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Czy wiesz, że…
Przy małych i średnich jednostkowych mocach tarcia (praca tarcia na jednostkę powierzchni rzeczywistego styku i jednostkę czasu) intensywność zużywania jest niezbyt duża i wartość współczynnika tarcia waha się w granicach 0,3+0,7. Zużycie adhezyjne istnieje także przy tarciu mieszanym i granicznym. Niejednolity charakter zużycia adhezyjnego w różnych zakresach tarcia oraz jego intensywność zależy od wielu własności fizycznych trących się ciał. Intensywność zużywania adhezyjnego ograniczają następujące własności materiałów elementów maszyn: zdolność intensywnej adsorpcji i chemisorpcji w niskich temperaturach; zdolność tworzenia w procesie tarcia powierzchniowych warstewek tlenkowych o twardości zbliżonej do twardości metali oraz dużej wytrzymałości i spójności z metalem podstawowym; niskie cechy plastyczne metalu, wolno wzrastające ze wzrostem temperatury; struktura metali nie tworzy trwałych sieci przejściowych (wiązań międzyfazowych); mała wartość współczynnika dyfuzji innych metali. Skłonność metali do połączenia mierzy się stopniem potrzebnego w tym celu odkształcenia plastycznego dla danego schematu obciążenia.