Mitsubishi 6D14, 6D14T zestaw uszczelek
W naszej ofercie znajduje się zestaw uszczelek silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, który znalazł zastosowanie w dźwigach samojezdnych i koparkach KATO, koparkach KOBELCO oraz maszynach budowlanych MITSUBISHI i CATERPILLAR.
W sprzedaży znajduje się nie tylko komplet uszczelek silnika Mitsubishi 6D14, ale również : uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektora, uszczelniacze zaworowe.
Uszczelki mogą być wykonywane z różnych tworzyw, jednak takich, które w trakcie montażu są w stanie odkształcić się w takim zakresie, jaki jest wymagany do powstania nacisków stykowych wystarczających do uzyskania zadowalającej szczelności połączenia.
Zestaw uszczelek z uszczelniaczami wału dostępny od ręki z naszego magazynu.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zadzwoń do nas.
Czy wiesz, że…
Stojan silnika składa się z trzech biegunów przesuniętych względem siebie o 120°. Wirnik wykonany jest w postaci magnesu trwałego. Na każdym biegunie stojana znajdują się dwa uzwojenia: uzwojenia wzbudzenia UWA, UWB i UWC oraz uzwojenia sprzężenia zwrotnego USA, USB i USC. Uzwojenia wzbudzenia zasilane są ze źródła prądu stałego poprzez tranzystory. W zależności od położenia wirnika stanowiącego źródło impulsów w uzwojeniach sprzężenia zwrotnego następuje kolejne „odtykanie” tranzystorów umożliwiające przepływ prądu w obwodzie wzbudzenia. Praca silnika z komutatorem półprzewodnikowym odbywa się bez iskrzenia, nie powoduje zakłóceń radiowych i telewizyjnych nie stanowią niebezpieczeństwa w miejscach zagrożonych wybuchem. Silnik taki jest jednak bardzo kosztowny, a poza tym „nie nadaje się do pracy prądnicowej (w maszynach z komutatorem półprzewodnikowym nie istnieje zasada odwracalnósci).