Mitsubishi 6D14, 6D14T głowica
W naszej ofercie dostępna jest głowica silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, który znalazł zastosowanie w dźwigach samojezdnych i koparkach KATO, koparkach KOBELCO oraz maszynach budowlanych MITSUBISHI i CATERPILLAR.
Sprzedajemy głowice, gumki uszczelniające, uszczelniacze zaworowe silnika Mitsubishi 6D14.
Oferujemy zarówno głowice gołe jak i kompletne, uzbrojone z zaworami.
Głowica silnika to element stanowiący zamknięcie komory spalania, który jest jednocześnie korpusem dla mechanizmu rozrządu.
Masz pytania? Zadzwoń do nas, nasi konsultanci chętnie na nie odpowiedzą.
Czy wiesz, że…
Zwiększenie momentu obciążenia silnika przy stałym napięciu zasilania powoduje zmniejszenie jego prędkości obrotowej. Jednofazowe silniki komutatorowe, podobnie jak silniki szeregowe prądu stałego, cechuje duży moment rozruchowy (proporcjonalny w przybliżeniu do kwadratu prądu), znaczna zależność prędkości obrotowej od obciążenia oraz tendencja do rozbiegania się w stanie jałowym. Jednofazowe silniki komutatorowe szeregowe dużej mocy stosowane są w trakcji elektrycznej prądu przemiennego. Silniki takie włączane są do sieci za pośrednictwem autotransformatora lub transformatora regulacyjnego. Przy obciążeniu momentem znamionowym zakres nastawiania prędkości obrotowej jednofazowego silnika komutatorowego zawiera się w granicach.