Mitsubishi 6D14, 6D14T tłoki
Tłoki i sworznie do silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, który stosowany jest m.in. w dźwigach samojezdnych i koparkach KATO, koparkach KOBELCO oraz maszynach budowlanych MITSUBISHI i CATERPILLAR.
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.
Tłoki, sworznie silnika Mitsubishi 6D14T, dostępne od ręki z naszego magazynu.
Tłok silnika odbiera energie mechaniczną spalanej mieszanki. Większość tłoków wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.
Skontaktuj się z nami jeśli chcesz uzyskać więcej informacji.
Czy wiesz że…
Silniki komutatorowe prądu przemiennego dzielimy na: jednofazowe silniki komutatorowe (uniwersalne i repulsyjne); trójfazowe silniki komutatorowe bocznikowe, trójfazowe silniki komutatorowe szeregowe. Pod względem zasady działania jednofazowy silnik komutatorowy nie różni się od silnika szeregowego prądu stałego. Jednoczesna zmiana kierunku prądu w uzwojeniu twornika i w uzwojeniu wzbudzającym nie powoduje zmiany kierunku wirowania. Kierunek momentu obrotowego, proporcjonalnego do iloczynu prądu twornika i strumienia, pozostaje niezmieniony. Silniki komutatorowe o mocy do 1 kW mają tylko dwa uzwojenia: uzwojenie twornika i uzwojenie wzbudzające. Silniki takie są budowane jako uniwersalne, na prąd stały i przemienny.