CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Mitsubishi 6D14, 6D14T tłoki

Tłoki i sworznie do silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, który stosowany jest m.in. w dźwigach samojezdnych i koparkach KATO, koparkach KOBELCO oraz maszynach budowlanych MITSUBISHI i CATERPILLAR.

Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji.

Tłoki, sworznie silnika Mitsubishi 6D14T, dostępne od ręki z naszego magazynu.

Tłok silnika odbiera energie mechaniczną spalanej mieszanki. Większość tłoków wykonuje się ze stopów aluminium z krzemem.

Skontaktuj się z nami jeśli chcesz uzyskać więcej informacji.

 

Czy wiesz że…

Silniki komutatorowe prądu przemiennego dzielimy na: jednofazowe silniki komutatorowe (uniwersalne i repulsyjne); trójfazowe silniki komutatorowe bocznikowe, trójfazowe silniki komutatorowe szeregowe. Pod względem zasady działania jednofazowy silnik komuta­torowy nie różni się od silnika szeregowego prądu stałego. Jedno­czesna zmiana kierunku prądu w uzwojeniu twornika i w uzwo­jeniu wzbudzającym nie powoduje zmiany kierunku wirowania. Kierunek momentu obrotowego, proporcjonalnego do iloczynu prądu twornika i strumienia, pozostaje niezmieniony. Silniki komutatorowe o mocy do 1 kW mają tylko dwa uzwoje­nia: uzwojenie twornika i uzwojenie wzbudzające. Silniki takie są budowane jako uniwersalne, na prąd stały i przemienny.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyższej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.