Części zamienne Mitsubishi 6D14
W ofercie posiadamy wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, które stosowane są w dźwigach samojezdnych i koparkach KATO, koparkach KOBELCO oraz maszynach budowlanych MITSUBISHI i CATERPILLAR.
Na stanie magazynowym mamy takie części jak:
- panewki
- tłoki
- uszczelki głowicy
- bloki silnika
- cewki gaszenia
- korbowody
- wały korbowe
- pierścienie
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- termostaty
- zawory głowicy
- uszczelniacze zaworowe
- wentylatory
- filtry
- simeringi
- tuleje
- śruby głowicy
Mitsubishi 6D14T części zamienne
Wszystkie części zamienne silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, który można spotkać w dźwigach samojezdnych, koparkach oraz maszynach budowlanych.
Części zamienne silnika Mitsubishi 6D14, Mitsubishi 6D14T, dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli masz jakieś pytania zadzwoń lub napisz do nas.
Czy wiesz, że...
Silnik synchroniczny cechuje: stała, niezależna od obciążenia prędkość obrotowa, mniejsza niż silników asynchronicznych wrażliwość na wahania napięcia sieci, możliwość pracy przy pojemnościowym współczynniku mocy (silnik źródłem mocy biernej indukcyjnej), duża sprawność, skomplikowany rozruch, wypadanie z synchronizmu po przekroczeniu dopuszczalnego obciążenia, wyższa cena w porównaniu z silnikami asynchronicznymi. Zalety i wady decydują o zastosowaniu silnika synchronicznego do napędów, które nie wymagają nastawiania prędkości obrotowej oraz częstych rozruchów (pompy, wentylatory, sprężarki, walcarki itd.). Szczególnie nadają się silniki synchroniczne do napędu maszyn szybkobieżnych, gdyż mogą pracować przy cos cp = 1 (silniki asynchroniczne wolnobieżne mają mały współczynnik mocy i małą sprawność). Silnik synchroniczny przewzbudzony biegnący luzem stanowi kompensator do poprawienia współczynnika mocy.