Pompka paliwa KUBOTA D662
W ofercie pompa paliwa do silnika trzycylindrowego KUBOTA D662 Diesel. Wszystkie pompy podające paliwo do silnika KUBOTA D662 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie pompa zasilająca do silnika KUBOTA D662. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik Kubota D662 pracuje w maszynach budowlanych – koparkach, ładowarkach oraz w maszynach rolniczych. Jest to mały silnik, nowoczesny.
Oprócz pompki paliwa do silnika KUBOTA D662 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, głowice, bloki silnika itp.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Dodawanie do oleju silnikowego pewnych ilości grafitu koloidalnego, wykazującego minimalną skłonność do koagulacji i nie wydzielającego się z oleju, umożliwia poprawienie warunków smarowania. Ważne jest też, że w przypadku chwilowych zakłóceń w dopływie oleju, jego resztki, zatrzymujące się na częściach silnika i zagłębieniach powierzchniowych, mogą dzięki grafitowi zapobiec zatarciom. Domieszka grafitu koloidalnego nie powinna przekraczać 5 cm3 na l dm3 oleju, a w przypadku silników dwusuwowych 1 cm3 na 1 dm3 mieszanki. Niekiedy zaleca się również dodawać grafit do oleju silnikowego, którym smaruje się przekładnie małych silników motorowerów. Na 80 cm3 oleju dodaje się wówczas 1 cm3 5% roztworu grafitu, jak np. Grasinol 5%. Taką samą mieszankę oleju stosuje się jako domieszkę do paliwa, lecz dopiero po przebiegu około 1000 km. Silniki czterosuwowe smarowane pod ciśnieniem można zaopatrzyć w urządzenie do górnego smarowania, dawkujące olej do cylindrów w czasie, gdy silnik jest zimny. Magistrala oleju zostaje połączona cienką rurką z kolektorem dolotowym, a olej wytryskujący w ilości około 2 g/min jest porywany przez zasysaną mieszankę i dostaje się do cylindrów. Aby po uzyskaniu przez silnik i olej smarujący przeciętnych temperatur urządzenie przestało działać, w przewód oleju jest wbudowany zaworek kulkowy, a prosty termostat bimetaliczny uwalnia zacisk zaworka, który zamyka dopływ oleju.