Tłoki i sworznie KUBOTA D600
W ofercie tłoki i sworznie do silnika KUBOTA D600. Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Posiadamy wszystkie części zamienne do KUBOTA D600 Diesel, wszystkie wersje tłoków są dostępne od ręki na naszym magazynie w Polsce. Na stanie posiadamy setki części do tego modelu silnika KUBOTA. Silnik Kubota D600 pracuje w maszynach budowlanych oraz maszynach rolniczych. Jest to starszy typ silnika.
Oferujemy wszystkie wersje tłoków do silnika KUBOTA D600, zapytaj również o tłoki kompletne z pierścieniami lub całe zestawy tulei silnika.
W ofercie wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika KUBOTA D600.
Czy wiesz że…
Silnik CITROEN z roku 1937 (z komorą wirową) rozwijał z pojemności skokowej 1767 cm3 moc 40 KM przy 3500 obr/min, a najmniejszy, już powojenny, dwucylindrowy dwusuwowy silnik samochodu PANTHER - 13 KM przy 3700 obr/min, z pojemności 520 cm3. Chłodzony powietrzem jednocylindrowy silnik FREEMAN-SANDERS 490 cm3 zastosowany do motocykla NORTON 16 H, miał moc 16 KM przy 4500 obr/min; stopień sprężania wynosił tylko 12,8. Pojemnościowy wskaźnik mocy szybkoobrotowych silników wysokoprężnych zwiększa się ostatnio - choć nieznacznie dzięki doskonaleniu procesu tworzenia mieszanki i jej spalania. Większe moce jednostkowe (do 40 KM/dm3) rozwijają przy tym silniki dwusuwowe z pompą ładującą. Tylko wyjątkowo moc 35 KM/dm3 rozwijają czterosuwowe silniki DATSUN z pojemności skokowej 2 dm3 i PEUGEOT 404 D oraz XDP 90, natomiast małe silniki przeważnie mają moc jednostkową rzędu 24...28 KM/dm3.