Panewki wału KUBOTA D600
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do KUBOTA D600 - panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników KUBOTA D600 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału KUBOTA D600).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych KUBOTA D600 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe KUBOTA D600
- Panewki główne KUBOTA D600
- Pierścienie oporowe KUBOTA D600
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Należy zwrócić uwagę na dwie zasadnicze trudności, jakie występują przy konstruowaniu wysokoprężnego silnika opisanego typu. Mianowicie mimo prostoty systemu wymiany ładunku i dużej ilości tłoczonego powietrza, wskutek nieodpowiedniego doboru wielkości konstrukcyjnych może w cylindrze pozostawać zbyt duża ilość spalin, a silnik będzie się przegrzewał. Poważnym problemem jest również uzyskanie dostatecznej szczelności między cylindrem a tłokiem w silniku wysokoprężnym o małej pojemności skokowej cylindra, z powodu wysokich ciśnień sprężania i spalania. Aby straty ładunku wskutek nieszczelności nie były zbyt duże w stosunku do masy ładunku, który powinien być spalony, musi być poprawnie dobrany luz tłoka w cylindrze. Konstruktorzy silnika ELSBETT stwierdzili, że właśnie za pomocą przyjętego przez nich systemu chłodzenia udało się tak dobrać luzy, że (pomijając zwiększone zużycie oleju smarującego) po zdjęciu pierścieni tłokowych silnik pracował bez zaburzeń procesu spalania.