Cewka gaszenia KUBOTA D662
W ofercie cewka gaszenia, elektromagnes do pomp wtryskowych. Wszystkie cewki gaszenia do silnika trzycylindrowego KUBOTA D662 Diesel dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach rolniczych, budowlanych i przemysłowych.
W ofercie wszystkie rodzaje elektromagnesu do pomp wtryskowych KUBOTA D662. Wszystkie wersje cewki gaszenia dostępne u nas na magazynie. Silnik Kubota D662 pracuje w maszynach budowlanych - koparkach, ładowarkach oraz w maszynach rolniczych. Jest to mały silnik, nowoczesny.
Oprócz elektromagnesu pomp wtryskowych do silnika KUBOTA D662 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
System smarowania silnika pod ciśnieniem zastosowano również w trójcylindrowym silniku SUZUKI GT 550. Nadmiar oleju, zbierający się na dnie skrzyni korbowej, jest z niej wypompowywany do sąsiedniego cylindra podczas zwiększania ciśnienia w skrzyni korbowej. Zasada działania urządzenia podobna jest do zaproponowanej przez Smitha, z tym jednak, że w tym przypadku olej podawany jest do kanału dolotowego, a następnie spalany. Silniki dwusuwowe nie spełniają wymagań norm zagranicznych co do zawartości niespalonych węglowodorów w spalinach. Jak wykazują krajowe badania, w przypadku silnika S31 samochodu FSO Syrena ilość węglowodorów jest czterokrotnie większa niż dopuszczalna, a w przypadku silnika AWE Wartburg nawet pięciokrotnie. Wprawdzie tylko po części powodowane jest to smarowaniem mieszankowym, niemniej jednak wyeliminowanie tego systemu wydaje się konieczne. Brak jest danych pozwalających stwierdzić, jak wpływa zmiana systemu smarowania i zmniejszenia ilości oleju doprowadzanego do silnika na hałaśliwość jego pracy.