Isuzu 4LE2 wał korbowy
W ofercie wał korbowy do silnika Isuzu 4LE2. Wszystkie wały korbowe dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W ofercie wszystkie rodzaje wału korbowego do silnika Isuzu 4LE2. Wszystkie wersje wału korbowego dostępne u nas na magazynie. Silnik 4LE2 używany jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.
Oprócz wałów korbowych do silnika Isuzu 4LE2 sprzedajemy także inne części np.: pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Silniki okrętowe wielkiej mocy, zamiast pomp zębatych, mają pompy wirnikowe napędzane od silników elektrycznych, które olej tłoczą przez filtry i chłodnice do przewodów smarowniczych, a zasysają ściekający olej ze zbiornika pod podstawą silnika. Zazwyczaj są dwie pompy - robocza i zapasowa. Dla małych silników, które mają niechłodzone tłoki, a łożyska wału korbowego są wylane białym metalem, można liczyć wydajność pompy przyjmując ok. 10 do 15 l/KMch. Dla panwi łożyskowych wylanych brązem ołowiowym wydajność pompy powinna być o 50% większa. Dla dużych silników, z tłokami chłodzonymi olejem, wydajność pompy olejowej przyjmuje się 25 do 35 l/KMeh. Pompa zębata, w części tłoczącej lub bezpośrednio za nią, powinna mieć nastawczy zawór bezpieczeństwa. Taki zawór na pompie łączy przestrzeń tłoczącą pompy z zasysającą. Wydajność pompy zębatej oblicza się z ilości zębów, przekroju luki między zębami, mierzonej w płaszczyźnie prostopadłej do osi wału pompy, szerokości zębów i liczby obrotów kół zębatych.