Chłodzenie i smarowanie tłoka Isuzu 4LE2
Wszystkie elementy układu smarowania i chłodzenia silnika Isuzu 4LE2 w tym elementy smarowania i chłodzenia tłoka. Isuzu 4LE2 rurka chłodzenia tłoka, przewód smarowania, kranik olejowy.
Niezależnie od tego jaki silnik Isuzu użytkujesz - skontaktuj się w nami. Posiadamy wszystkie części silnikowe. Oferujemy części zamienne do Isuzu - silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że…
Średnie prędkości obwodowe zależą od materiału i konstrukcji koła zamachowego. Przyjmuje się na podstawie obliczeń wytrzymałości następujące średnie prędkości obwodowe dla: koła zamachowego żeliwnego dzielonego do 33 m/sek., koła zamachowego żeliwnego niedzielonego ok. 30 m/sek., koła zamachowego żeliwnego tarczowego 35 do 45 m/sek., koła zamachowego staliwnego tarczowego 60 do 100 m/sek. Koło może być przykręcone do kryzy wału korbowego na śruby ustalające, może być też zaklinowane klinami stycznymi na wale korbowym. Dla dużych silników okrętowych na obwodzie wieńca koła wykonuje się zęby dla ręcznej albo elektrycznej obracarki. W tarczy koła należy prze-widzieć otwory dla transportu podczas montażu. Do przybliżonego obliczenia wytrzymałości koła zamachowego przyjmuje się wieniec koła jako pierścień obracający sio około osi przechodzącej przez środek.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.