Isuzu 4LE1 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika Isuzu 4LE1. Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika Isuzu 4LE1 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika Isuzu 4LE1. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik 4LE1 używany jest w maszynach budowlanych, agregatach i koparkach. Stosują go takie marki jak: Case, JCB, Hitachi, Denyo i wiele innych.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Isuzu 4LE1 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
W silnikach spalinowych, jak wiadomo, regulator ma zadanie utrzymania stałej liczby obrotów przy różnych obciążeniach, a w silnikach okrętowych i w ogóle trakcyjnych ma zabezpieczyć silnik przed największymi prędkościami obrotowymi, które mogą być bardzo szkodliwe. Obliczenie regulatora jest uciążliwe, a wskutek wielu przyjęć niepewne. Toteż konstrukcję regulatora opiera się raczej na doświadczeniach. Do silników spalinowych używa się przede wszystkim regulatorów sprężynowych, które mają prawie proste charakterystyki i są w budowie nieskomplikowane. Najlepsze wyniki uzyskuje się gdy stosuje się regulatory o stopniu niejednostajności ok. 4%. Praktycznie stopień niejednostajności, np. 4fl/0, oznacza wzrost liczby obrotów przy przejściu z pełnego obciążenia na bieg luzem, czyli dla silnika którego nominalna liczba obrotów wynosi 500 na min, dla biegu luzem nie powinna przekraczać 520 obr/min. Regulacja małych i średnich silników jest zawsze bezpośrednia, gdyż zasób zakumulowanej energii wystarczy do pokonania oporów mechanizmów regulacyjnych. Duże silniki, a w szczególności silniki okrętowe, mają regulację pośrednią, za pomocą serwomotorów pneumatycznych czy hydraulicznych.