Isuzu 4LE1 termostat
W ofercie termostat marki Isuzu 4LE1. Większość termostatów dostępna na miejscu w naszym magazynie. Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu 4LE1.
Termostat Isuzu 4LE1 to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
Posiadamy wszystkie części zamienne do Isuzu, silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że…
Rozrząd zaworów wlotowych i wylotowych oraz pomp wtryskowych odbywa się od krzywek wału rozrządczego. Krzywki te, mogą mieć nabieganie na garbek styczne lub łukowe, przy czym mogą one być symetryczne albo niesymetryczne. Wysokość garbka krzywki wynika ze sposobu przeniesienia ruchu popychacza na zawór, a dla pomp wtryskowych zależy od wymiarów tłoczków oraz ich skoku, Kształt krzywki zależy od prędkości, jakich wymaga przebieg otwarcia zaworu, a dla pomp wtryskowych - prędkości wytłaczanej dawki paliwa. Krzywki zaworów wlotowych, albo wylotowych wykonuje się ze stali hartowanej, przy czym ich kształt jest zawsze symetryczny. Szerokość krzywki można by obliczyć ze wzoru Hertza. Prędkość nabiegania rolki popychacza na krzywkę zależy od kształtu krzywki i prędkości obrotowej wału rozrządczego. Od tych wielkości zależy przyspieszenie popychacza, a pośrednio przyspieszenie zaworu, który on otwiera. Zazwyczaj dla silników wolnobieżnych te przyspieszenia zawierają się w granicach 20 do 50 m/sek2. Dla silników o prędkości obrotowej 500 do 600 na min przyspieszenia wynoszą 50 do 70 m/sek2, a dla silników szybkobieżnych dochodzą nawet do 300 m/sek2. Staramy się te przyspieszenia utrzymać możliwie jednakowe w ciągu skoku zaworu (krzywki paraboliczne). Przyspieszenia na krzywkach wyznacza się analitycznie lub graficznie, przez tzw. graficzne różniczkowanie. Można też zastosować sposoby znane z teorii mechanizmów.