Isuzu 4HF1 cewka gaszenia
W ofercie cewka gaszenia, elektromagnes do pomp wtryskowych. Wszystkie cewki gaszenia do silnika Isuzu 4HF1 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach rolniczych, budowlanych i przemysłowych.
W ofercie wszystkie rodzaje elektromagnesu do pomp wtryskowych 4HF1. Wszystkie wersje cewki gaszenia dostępne u nas na magazynie. Silnik 4HF1 pracuje w autobusach, autokarach, samochodach ciężarowych, maszynach przemysłowych i budowlanych. Oprócz elektromagnesu pomp wtryskowych do silnika Isuzu 4HF1 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Moc nominalną (eksploatacyjną) należy rozumieć jako moc, którą silnik rozwija przy nominalnych obrotach i zanurzeniu statku pod obciążeniem. Przy próbach pod balastem należy ustalić liczbę obrotów odpowiadającą wyżej podanym mocom. W czasie prób silnika głównego, przy pełnej wydajności, należy sprawdzić pracę siłowni w ciągu dwóch godzin w warunkach hermetyzacji siłowni (maszynowni) i doprowadzania powietrza tylko za pośrednictwem filtrów. Przy obciążeniu silnika 100% dla jazdy „naprzód” zdejmuje się z każdego cylindra wykresy indykatora co dwie godziny, a przy pozostałych obciążeniach i biegu „Wstecz” - po jednym wykresie z każdego cylindra. Próby obejmują 15 rewersów, w tej liczbie 3 z całej naprzód na całą wstecz. Próby zużycia paliwa należy przeprowadzać przez cały czas próby silnika przy mocy nominalnej, czyli przy 100% obciążenia w ciągu 8 godzin. Próby regulatora bezpieczeństwa przeprowadza się przy największej prędkości obrotowej silnika. Pomiary cieplne podczas próby silnika obciążonego 100*7o dokonuje się co 1 godzinę.