CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Isuzu 4HE1 pompa oleju

W ofercie pompa oleju do silnika 4HE1. Wszystkie pompy oleju do silnika Isuzu 4HE1 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

W naszej ofercie pompa oleju do silnika Isuzu 4HE1. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik 4HE1 pracuje w autobusach, autokarach, samochodach ciężarowych, maszynach przemysłowych i budowlanych. Oprócz pompy oleju do silnika Isuzu 4HE1 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, głowice, bloki silnika itp.

W ofercie naszego sklepu znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.

 

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Z przestrzeni wodnych płaszczów i głowic należy usunąć szlam i osady kamienia kotłowego. Normalnie czyści się te przestrzenie co 3 miesiące. Do usunięcia "kamienia kotłowego 'najlepiej zastosować roztwór kwasu solnego i wody (na jedną część stężonego kwasu solnego trzy części wody w stosunku ciężarowym). Ten roztwór pozostawia się w przestrzeniach wody chłodzącej na przeciąg: trzech do pięciu godzin i następnie, po spuszczeniu, przepłukuje się dokładnie wodą z dodatkiem sody. Dobrze jest tę wodę zagrzać. Oczyszczeniu podlegają również zbiorniki paliwa i smaru. Obecnie stosuje się nieraz do napędu wolnobieżnych silników okrętowych ciężkie paliwa bunkrowe, które normalnie spalane są pod kotłami okrętowymi. Paliwa te mają wysoką lepkość i różne zanieczyszczenia, wymagają przed zastosowaniem ich do silników pewnego przygotowania. Takie paliwa podgrzewa się do temperatury, która zmniejsza lepkość do ok. 3 °E i dokładnie oczyszcza na wirówkach. Urządzenia do przygotowania paliw bunkrowych są nieraz skomplikowane i wymagają osobnej obsługi i konserwacji. Obok zbiorników z paliwem ciężkim są ustawione w maszynowni okrętowej zbiorniki z normalnym olejem napędowym, który służy do rozpoczęcia pracy silnika i zakończenia. A mianowicie, przewody paliwa ciężkiego (zresztą po części ogrzewane) przed zatrzymaniem silnika muszą być przepłukane zwykłym lekkim olejem napędowym. Oczywiście, olej napędowy w początkowym okresie pracy umożliwia zagrzanie silnika i łatwe przejście na olej ciężki. W tym celu obydwa zbiorniki, dla paliwa ciężkiego i lekkiego są odpowiednio połączone rurociągami do pomp wtryskowych silnika, jak to widać na rysunkach schematycznych, pokazanych w poprzednich rozdziałach.


Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.