Isuzu 4HE1 cewka gaszenia
W ofercie cewka gaszenia, elektromagnes do pomp wtryskowych. Wszystkie cewki gaszenia do silnika Isuzu 4HE1 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach rolniczych, budowlanych i przemysłowych.
W ofercie wszystkie rodzaje elektromagnesu do pomp wtryskowych 4HE1. Wszystkie wersje cewki gaszenia dostępne u nas na magazynie. Silnik 4HE1 pracuje w autobusach, autokarach, samochodach ciężarowych, maszynach przemysłowych i budowlanych.
Oprócz elektromagnesu pomp wtryskowych do silnika Isuzu 4HE1 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Po uruchomieniu silnika sprawdza się za pomocą kurków indykatorowych wylotu spalin poszczególnych cylindrów, a na manometrach obiegi smarownicze oraz wodne. Obciążenie zwiększa się pomału, gdyż silnik musi zagrzewać się pomału i równomiernie uzyskać równowagę cieplną. Poleca się od czasu do czasu zrobić wykresy indykatora dla sprawdzenia rozkładu obciążenia na poszczególne cylindry. O rozkładzie obciążeń na poszczególne cylindry można również orientować się ze wskazań pirometrów umieszczonych na wydechach. Temperatura spalin wszystkich cylindrów powinna być możliwie jednakowa. Sprawdza się przewody powietrza rozruchowego w miejscach połączenia zaworów rozruchowych czy nie są one za gorące. Przyczyną grzania się tych przewodów mogą być nieszczelne zawory. Po zupełnym obciążeniu sprawdza się odpływy wody z głowic cylindrów i zaworów wtryskowych. Jeżeli tłoki są chłodzone olejem, wówczas reguluje się odpływy z tłoków tak, by temperatury oleju dla każdego tłoka były jednakowe i nie przekraczały ok. 45 °C. Również temperatura wody z głowic cylindrów nie powinna być wyższa niż 50 °C.