Chłodzenie i smarowanie tłoka Isuzu 4HF1
Wszystkie elementy układu smarowania i chłodzenia silnika Isuzu 4HF1 w tym elementy smarowania i chłodzenia tłoka. Isuzu 4HF1 rurka chłodzenia tłoka, przewód smarowania, kranik olejowy
Niezależnie od tego jaki silnik Isuzu użytkujesz - skontaktuj się w nami. Posiadamy wszystkie części silnikowe. Oferujemy części zamienne do Isuzu - silników z maszyn budowlanych, wózków widłowych i agregatów. W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich przemysłowych silników Isuzu, które są stosowane w koparkach, ładowarkach i wózkach.
Czy wiesz że…
Jednocześnie z próbą silnika głównego sprawdza się kolejno pracę wszystkich mechanizmów i zespołów obsługujących silnik. Jeżeli mechanizmy są podwójne, wówczas w pracy wymienia się je co godzinę. W tym czasie sprawdza się skuteczność izolacji rur wydechowych silnika głównego za pomocą termometrów rtęciowych umocowanych do powierzchni i izolowanych z zewnątrz. W razie przerw w pracy silnika głównego lub pomocniczego z powodu defektu Komisja może zażądać powtórzenia próby. W tym przypadku decyduje Komisja przyjmująca statek lub przedstawiciel Towarzystwa Klasyfikacyjnego. Jeżeli przerwa w pracy silnika głównego lub pomocniczego trwa dłużej niż 15 minut, wówczas po uzgodnieniu z Komisją Przyjmującą i przedstawicielami Tow. Klasyfikacyjnego dla sprawdzenia przedłuża się badania o 30 minut. Po zakończeniu prób silnika głównego dokonuje się przeglądu wszystkich elementów oraz sprawdza się systemy sygnalizacji i blokady. Dalsze badania obejmują urządzenia maszynowni łącznie z kotłem parowym ogrzewanym spalinami odlotowymi silnika itp.