Cummins A2300 uszczelka pod głowicę
W ofercie wszystkie typy uszczelek głowicy do silnika Cummins A2300, z maszyn budowlanych, minikoparek, miniładowarek, koparek kołowych Cummins A2300T.
Do silnika Cummins A2300 posiadamy takie części zamienne jak: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Silniki Cummins serii A2300 to 4 - cylindrowe jednostki napędowe Diesel, stosowane w aplikacjach przemysłowych.
Czy wiesz że…
Z drugiej znów strony silnik wysokoprężny wykazuje podczas pracy na biegu jałowym szczególnie wyraźnie równowagę chwiejną, mając tendencję do przyspieszania obrotów lub zatrzymania się. W czasie pracy na biegu jałowym, moc indykowana silnika (patrz rozdział I) służyć powinna tylko do pokonania siły oporu tarcia w mechanizmach, zatem utrzymanie stałych obrotów biegu jałowego zależy ściśle od równowagi pomiędzy mocą indykowaną a siłą oporu tarcia. Istnieje jednak wiele przyczyn, które mogą tę równowagę zachwiać, jak zmiana gęstości oleju smarowego wskutek zmiany jego temperatury lub nieznaczna zmiana siły tarcia. W przypadku zachwiania równowagi silnik albo przyspiesza obroty, albo zwalnia lub nawet zatrzymuje się.