Korbowód Cummins A2300
Korbowód Cummins A2300 silnika z maszyn budowlanych, minikoparek, miniładowarek, koparek kołowych Cummins A2300T.
Korbowody Cummins A2300 dostępne od ręki.
Cummins A2300 tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do Cummins A2300.
Tulejki korbowodowe do silników Cummins A2300 i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu do silnika Cummins A2300 z maszyn budowlanych sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Ruch pedału przenosi się wtedy na umieszczone na pokrywie sprzęgła dźwigienki wyłączające, połączone ze śrubami odciągającymi, które w pierwszej fazie odsuwają cały zespół tarcz w prawo. Nacisk na tarczę napędu skrzyni ustaje, tak że nie przekazuje ona napędu nawet przy pracującym silniku i ciągnik zatrzymuje się. WOM pracuje jednak w dalszym ciągu, ponieważ jego tarcza sprzęgła zaciśnięta jest między tarczami pośrednią i dociskową, obracającymi się wraz z kołem zamachowym. Przy dalszym naciskaniu pedału sprzęgła łby śrub opierają się o wkręty regulacyjne. Powoduje to, przy dalszym, odsuwaniu tarczy dociskowej, ugięcie sześciu sprężyna napiętych pomiędzy łbami śrub a tarczą dociskową. Tarcza napędu WOM zaciskana dotychczas sprężynami między płaszczyznami tarczy pośredniej i dociskowej zostaje zluzowana; napęd na WOM zostaje przerwany.