Cummins A2300 uszczelki silnika
W ofercie wszystkie typy uszczelek silnika, uszczelka głowicy, uszczelki kolektora ssącego, uszczelki klawiatury, uszczelka pokrywy zaworowej silnika, komplet uszczelek Cummins A2300, z maszyn budowlanych, minikoparek, miniładowarek, koparek kołowych Cummins A2300T.
Do silnika Cummins A2300 posiadamy takie części zamienne jak: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Silniki Cummins serii A2300 to 4 - cylindrowe jednostki napędowe Diesel, stosowane w aplikacjach przemysłowych.
Czy wiesz że…
Regulator obrotów jest zwykle umieszczony na wale krzywkowym pompy wtryskowej i pracuje na zasadzie działania siły odśrodkowej. Na końcu wału pompy wtryskowej umocowany jest trzpień z dwoma ruchomymi ciężarkami, których ruch jest ograniczony przez sprężyny. Przy zwiększaniu obrotów wału krzywkowego pompy wtryskowej, wskutek zwiększenia obrotów silnika, ciężarki rozchodzą się pod działaniem siły odśrodkowej i ściskają sprężyny. Wskutek tego dźwigienki pociągają cięgło i dwuramienną dźwignię, która z kolei przesuwa cięgło zębatki, a ta przekręca tłoczki pompy, zmniejszając w ten sposób dawkowanie paliwa. Przy zwalnianiu obrotów ciężarki pod naciskiem sprężyn zbliżają się do osi wałka i za pomocą opisanych dźwigni i cięgieł przesuwają zębatkę w taki sposób, że następuje zwiększenie dawki paliwa.