CUMMINS A2300 uszczelniacz wału, uszczelniacze zaworowe
Uszczelniacze wału korbowego, uszczelniacze zaworowe Cummins A2300 gumki zaworowe, uszczelniacze trzonków zaworowych. Wszystkie uszczelniacze dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Uszczelniacze wału korbowego silnika CUMMINS A2300 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów, uszczelniacze zaworowe, uszczelniacze wału korbowego dostępne z naszego magazynu.
Silniki Cummins serii A2300 to 4 - cylindrowe jednostki napędowe Diesel, stosowane w aplikacjach przemysłowych.
Czy wiesz że…
Obroty maksymalne przy zupełnie otwartej przepustnicy regulowane są podciśnieniem powstałym w samej gardzieli. Gardziel ma bowiem specjalny kształt i zwęża się lejkowato przy osi przepustnicy. Zwężenie to powoduje powstanie podciśnienia w przewodzie i prawej części komory przy przekroczeniu nominalnych obrotów, co pociąga za sobą zmniejszenie dawki paliwa. Do zatrzymywania silnika służy cięgło z uchwytem połączone z zębatką sterującą. Po wyciągnięciu uchwytu pompa przestaje tłoczyć paliwo.