Uszczelniacz wału Mitsubishi L3E, L3E2
Uszczelniacz wału silnika Mitsubishi L3E, Mitsubishi L3E2 z maszyn budowlanych, minikoparek.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas: simering tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego) do silników Mitsubishi L3E, L3E2.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Mitsubishi L3E, Mitsubishi L3E2 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje.
Uszczelniacz wału Mitsubishi L3E, L3E2 dostępny od ręki.
W razie pytań skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.
Czy wiesz, że…
Zasadnicze obliczenie mostu dźwignicy powinno uwzględniać dwa elementy: określenie naprężeń zginających oraz określenie strzałki ugięcia. Rozróżnia się dwie wartości naprężeń dopuszczalnych: naprężenia powstające w ustroju przy założeniu najniekorzystniejszego równoczesnego działania wszystkich obciążeń głównych (I grupa obciążeń); naprężenia powstające w ustroju przy założeniu najniekorzystniejszego równoczesnego działania wszystkich obciążeń głównych i dodatkowych (II grupa obciążeń). Małe prawdopodobieństwo jednoczesnego działania wszystkich obciążeń obu grup pozwala zakładać dla tego przypadku większe dopuszczalne naprężenia, niż dla przypadku działania I grupy obciążeń To zwiększenie dopuszczalnych naprężeń przyjmuje się w granicach 2004-300 kG/ /cm2. Moment obliczeniowy otrzymamy, wprowadzając współczynniki zwiększenia przy czym wyraz pierwszy jest strzałką ugięcia wywołaną obciążeniem użytecznym w jego położeniu w środku rozpiętości belki, wyraz drugi strzałką ugięcia wywołaną ciężarem własnym belki.