Głowica Mitsubishi L3E, L3E2 głowica silnika
W ofercie głowica silnika Mitsubishi L3E, Mitsubishi L3E2, która zastosowana została w maszynach budowlanych, minikoparkach.
- Filtry zamienne- wszystkie rodzaje
- Termostaty
- Uszczelki klawiatury
- Pompy oleju
- Tłoki i sworznie
- Tulejki korbowodów
- Uszczelki głowicy
- Czujniki oleju
- Czujniki temperatury
- Komplety uszczelek
- Korbowody
- Panewki główne
oraz wszystkie inne podzespoły.
Nasza firma prowadzi również własny serwis naprawczy, gdzie wykonywane są remonty silników oraz przeprowadzane regeneracje uszkodzonych jednostek napędowych niemal wszystkich popularnych producentów.
Każda zakupiona w naszej firmie część oraz wykonana naprawa w naszym serwisie objęta jest pisemną gwarancją.
Głowica silnika Mitsubishi L3E, Mitsubishi L3E2 dostępna w siedzibie naszej firmy. Możliwa wysyłka drogą kurierską. Termin realizacji to jeden dzień od złożenia zamówienia.
W sprzedaży także inne części zamienne i eksploatacyjne do tego silnika.
W razie pytań zadzwoń, a nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.
Czy wiesz, że...
Dla wartość siły poprzecznej uważa się za ujemną. Oznacza to, że linia wpływowa dla siły poprzecznej jest utworzona od lewej podpory do przekroju przez odwróconą linię wpływową dla reakcji podpory,w dalszej zaś części przez linię wpływową podpory.Rzędne linii wpływowej dla momentu zginającego wywołanego obciążeniem ruchomym w przekroju tworzy się przez zwielokrotnienie rzędnych linii wpływowych dla reakcji podporowych odpowiednio alub brazy. Wysokość środnika dostosowuje się do szerokości blach normalnych. Dla blach o grubości od 5 do 16 mm szerokości normalne zwiększają się poczynając od wymiaru 500 mm do 250 mm. Grubość środnika przyjmuje się dla blachownie płaskich. Podstawowe obliczenie dźwigara blachownicowego polega na sprawdzeniu naprężeń w środkowym przekroju blachownicy, przy założonych warunkach obciążenia i dopuszczalnym ugięciu. Przebieg obliczeń przedstawimy na przykładzie.