Elektryczna pompa paliwa L3E, L3E2 Mitsubishi
Pompy i pompki paliwa do silników Mitsubishi. Wszystkie pompy paliwa, zarówno elektryczne jak i mechaniczne (ręczne). Pompy zasilające, paliwowe do podstawowych modeli silników Mitsubishi dostępne w większości wypadków od ręki.
Ręczna pompa paliwa Mitsubishi
Oferujemy pompy paliwa do takich silników Mitsubishi jak L2E, L3E, L3E2 S3L2, S4S, S4Q2 i wielu innych.
Zawsze wymieniając pompkę paliwa koniecznie wymień również filtr paliwa (w niektórych modelach silników występują dwie sztuki). Filtry paliwa są dostępnę od ręki. Regularna wymiana filtrów to niższe koszty utrzmania maszyny i dłuższa żywotność elementów układu zasilająco-wtryskowego.
Pamiętaj! Głównym powodem uszkodzeń końcówek wtrysków, wtryskiwaczy i pomp paliwa jest złej jakości paliwo i brak regularnej wymiany tanich filtrów paliwowych.
Jeżeli zachodzi podejrzenie, że do maszyny mogło zostać wlane złej jakości paliwo - pamiętaj o filtrach, a oszczędzisz sobie wysokich kosztów napraw.
Czy wiesz, że...
Stosunek sumy momentów ustalających do sumy momentów wywracających musi być większy od jedności w każdych warunkach obciążenia i pracy dźwignicy lub jej części i jest miarą stopnia stateczności. Normy stateczności dźwignic przewidują, aby suma momentów ustalających była równa sumie momentów wywracających, jakie powstałyby, gdyby dźwignica lub jej część były eksploatowane przy obciążeniu odpowiednio większym od obciążenia normalnego. W celu określenia stateczności dźwignicy przyjmuje się dla wyliczenia momentów wywracających udźwig, 7-krotnie większy od udźwigu nominalnego oraz napór wiatru 80 do 130 kG/m2, co odpowiada prędkościom wiatru 35-45 m/s zależnie od rodzaju dźwignicy i przewidywanych warunków jej pracy.